Ont :((

Kan bara säga att jag har jävulusiskt ont :(( "don´t like it" .. Skiiiit, suck, suck.. Får se hur det går att sova inatt.
Hjärtat & jag var ju till stallet förut, till lilla Fanny gumman. Hon kom galloperande i hagen mot oss direkt när jag ropade, hon är så otroligt underbar, så go :)) stod där vid staketet & väntade tills vi kom fram.
Förut idag så fick jag en sådan down stund, jag satt & tittade på lite bilder. Såg då dom på Barre gubben, saknar han så otroligt mycket (för er som inte vet så var det hästen vi hade innan Fanny).
Hans ägare tog hastigt tillbaka honon, vilket var mycket jobbigt, speciellt för Natta gumman, men även för mig. Djur & ungar är det bästa som finns, så det gjorde ont kan jag lova.
Men vi försöker se det från den positiva sidan att om inte det hade skett så hade vi inte haft Fanny idag, Natta hade inte haft en egen häst. Vi hade inte haft underbara Fanny Tail :)) .. lägger in lite kort från idag på henne.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0