Natt 3 av 4 ska gå av stapeln..

Då var det dax igen, omstassat för ännu en natt. Det var trevligt att stå några timmar i butiken idag & få göra något annat & i dagsljus :)) .. & det blev även lite försäljning.
Men nu ska man ut i mörkret igen & göra lite goa gärningar, & det är inte fel det heller.
Idag så tror jag värsta dagen med revbenen skulle ha visat sig, tror att det kan ha gått bra. Ont som attan, ont även bak när jag andas & tar i, men det har inte blivit så mycket värre än det så kanske jag klarar mig med det som blev:)) .. kanske jag har lite tur någon gång.. om, så gillas det skarp.
Neeee, nu är det bara att ge sig iväg, P & jag samåker idag & imorgon, blir lite trevligare än att åka själv jämt. Så nu iväg på nattsudd med S..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0