Jobbar hemma idag..

Undrar när det vänder, vill ha en ny dag, tur det kommer en redan imorgon :)) .. Har faktiskt fått lite gjort idag ändå fast det har varit tugnt.
Började med att ringa lite samtal som jag hade tänkt länge. Så har suttit säkerligen ett par timmar i telefonköer :p 
Sen har det jobbats, jag gjort lite smycken, har fixat med några beställningar.
Samtidigt som jag har lyssnat lite på musik, har lyssnat b.l.a. på Laila Saikoff Gladh nya låt "Please don't leave me" .. Laila är från Filipstad som jag.
Tycker faktiskt det är roligt när det blommar upp någon nykommling som kan få chansen & göra sig hörd. Jag hoppas många med mig lyssnar & gillar den som jag.
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=1EodyrLzhR4&feature=share
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0