Energin laddad :))

Jag hann & träffa H & K innan jag stack. Det blev fika ute i trädgården, men tyvärr fick avbryta den då det blev mygginvation,. Vette kuttsingen om dom tog en avstickare från Deje.
Säger bara det stackars Dejebor.
Förstår verkligen deras frustation & diskutioner som hålls om att inte få använda besprutning för att få bort dom, som dom ej får för pamparna :p
Iallafall så flydde vi in & fortsatte fikastunden inne & små pratade om ditt & datt. Efter en stund så var jag tvungen att dra iväg.
Så nu har jag fått energiförrådet påladdat lite igen, men nu av två av mina små knoddar. Det var välbehövt & mysigt :))
Lillsmöla (Nelly) var vaken & med som bara den. det märks så tydligt, nästan att man kan se skillnad från dag till dag hur hon växer & förändras. Det har hänts så mycket bara på hennes första 3 v.
Hon börjar vara med på ett helt annat sätt, det märks att hon lyssnar, hon tittar på en mm. Sen har hon blivit så rund & go & trinn om kinderna, like, like  :))
Tindra gumman ville ha en ny koja då den andra förstördes då T bytte soffa. Så sagt & gjort så började T & jag hjälptas åt & bygga en ny mysig koja åt skruttan.
När den stod klar så kröp Tinda in så stolt med både täcke & kudde, samt ficklampan & myste för fullt :))  .. Tänk vad så lite & sådan enkelt sak kan vara så kul & göra en liten knodd så glad :))
Nu ska jag hoppa in i duschen & invänta min störtsa knodd (Natta) hahaha, det skulle hon veta att jag kallar henne för. Det spelar ju ingen roll hur stora ungarna är så är dom ens små barn iallafal.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0