Besviken :(

Trodde Dallas startade idag, eller visst startade den men inte här i Sverige som jag trott. Hade sett lite luddigt att Dallas skulle göra comback. har väntat & väntat, den skulle starta de 13 Augusti klockan 20.00.
Det är IDAG, IIIIIIIDAG.... jag hade satt mig bänkad i soffan framför dumburken & väntade & väntade.
Insåg ganska snabbt att det kom ingen Dallas. Gick & googlade på när det skulle starta. Visst var det idag men inte i Sverge då :((((((((( .. den kommer inte hit förrän till hösten. grrrrr, suck, suck..
Trodde jag skulle få en nostalgitripp i ny regi ikväll men det lär jag få vänta på ett bra tag till. ja, ja så är det när man varken läser tidningar eller knappt ser på TV :p
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0