Hängstol..

Vilken natt :)) Somnade på soffan vid elva igår, sen vaknade jag runt ett. Gick då upp & lade mig i sängen & forsatte där att sova som en stock fram till halv åtta imorse :)) .. Wow säger jag bara. Det hör inte till i min värld att det händer alltför ofta kan jag lova att jag sover en natt nästan rakt igenom & knappt är kontaktbar, eller så många timmar i sträck. Men det är gött när nätterna kommer. Så nu är jag tillbaka på banan igen "ler".
Igår som jag berättade så var vi in så Natta gumman gjorde AM-provet, det gick galant. "GRATTIS" nu är hon så nöjder. Fast nu är det ju tjat om Epa då, hon har kikat på en så vi får se vad det blir & vad som som händer :))
Sen efter stan så var det ju bara att bege sig till stallet. Medans gumman red Barre gubben, så tog jag allt som måste göras inför kvällen i stallet.
Sen iväg & hämta en massa jag köpt. Det var ett gäng plånböcker, handväskor, leksaker (som dockskåp, möbler mm). Sen till mig privat har jag köpt en sådan där hängstol som man hänger upp på en gren ute. Tänkte krypa upp i den under sommaren när vädret tillåter & sitta där & läsa en bok & mysa, eller bara mysa i lugn & ro :)) det låter väll inte så fel, eller vad tror ni?
Idag är det mycket som står på agendan. Först lite pluggande, har lite att jobba ikapp där. Sen måste det bli mer fotande, har några stycken som väntar på bilder, samt skicka mail. Får se vad mycket som hinns innan gumman kommer hem då det är dax att bege sig till stallet igen :))
Här kommer en "BILD" på hängstolen som ska bli min lugna vrå i sommar med mys för kropp & själ :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0