Trötter..

Det blev en tur in till stan idag för att handla på eftermiddagen som det egentligen inte var tänk då. Var ju ganska sleten efter för lite sömn idag. Men vad gör man när både frys & kyl behövs fyllas på! Så sagt & gjort så drog jag & Tess & lill smöla iväg.
Väl inne i stan så blev det först en sväng till Bergvik. Där hittade jag några BH:ar till Natta gumman. Jag & lill hjärtat hittade även några nagelack, vi var ju bara tvugna att ha dom :))
Sen blev det en snabbis till Jysk, där blev det en "Bed wedge" för den som inte vet vad det är så är det en sån där grej man lägger i skarven mellan sängarna.
Sen blev det storhandlande på Willys då. Så nu har knoppen kappsejat, slutat helt att inta mer information för idag. hahaha.. är nog lika bra det ;)) Nu blir det gött att inta ryggläge på soffan en stund innan den djupa dvalan i sängen. Nils ska få nöjet att göra mig sällskap i soffan men endast för & värma min arma nacke.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0