Nattsudd igen då :))

Nu är jag precis hemkommen från stan, har varit på Trafikskolan med hjärtat, blir en tur till denna vecka. Men nu blir det att göra sig redo för lite Nattsudd men M ute i skogarna.
Hoppas bara knoppen håller för skallenbanken har hållt i sig :( den var fruktansvärd enbiten. Har hinkat vatten så kopiös att jag nästan guppar fram, man borde ha haft en toastol med sig fast satt på ryggen.. hahaha.. Tur det blir massage denna vecka, sen efter det hoppas jag den håller sig på avstånd länge :)) ska bli en rejäl omgång för kropp & knopp.
Så det blev ju tyvärr inte som jag tänkt mig idag då. "But that´s life" Ofta det inte som man planerar :s bara att ge sig ut i nattsuddet då :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0