Morgonbestyr..

Då var morgonbestyren gjorda. Skallebanken försöker göra sina närmanden. Bara att hinka vatten så dom får annat att tänka på. Igår kväll fick jag ett samtal från en av mina bäste vänner. Hon ville berätta att killen hade friat till henne på ett mycket romantiskt sätt, sen berättade hon att hon ville att jag skulle vara med där framme i kyrkan. Jag antar då att hon menade som brudtärna.. hahaha.. Stackare, hon var så uppspelt när hon ringde så hon visste nog inte något annat än det som just hade hänt henne :))
Sen berättade hon att hon ville ha min hjälp med bröllopet. Wow, ja vad säger man :)) det ska bli så kul & så spännande :)) Vi avslutade samtalet med att göra upp att hon skulle höra av sig när hon kommer hem.
Neee, nu får jag nog återgå till mina bestyr en stund till. Sen ska jag ju försöka hinna med & kolla igenom klänningarna. Jag har fått en massa förfrågningar inför studenten. Kul att folk hittar hit & tycker dom är snygga :))
"Love is in the air"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0