Lite nattsudd igen då :))

Då var det snart dax att ge sig iväg igen då för lite nattsudd. Har verkligen inte blivit något gjort idag, kunde tyvärr inte somna imorse när jag kom hem, men det blev lite små sysslor gjorda iallafal. Men runt halv elva så tvingade jag mig i säng. Låg en bra stund innan John Blund kom :( Vid tolv var jag vaken igen & kunde inte sova mer grrrr..
Försökte i flera omgångar att sova så till slut så lyckades jag väll vid halv två att inta sömnen åter igen, men endast för att vakna upp vid tre igen... suck, suck. Så inte har det blivit värst många timmar sömn på dessa två dygn som varit. Så A, inatt kanske inte hjärnkontoret går som det ska, men ioförsig så gör det väll aldrig det ändå.. hahaha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0