Bröllopsklänningar..

Herregud så mycket snyggt det finns. Har ju fastnat i det här med bröllopp nu då. hahaha.. bröllopsyra, vad är det :)) Har kollat på en himla massa klänningar. Hittat ett ex antal som är ursnygga. Men det var bara en som stack ut lite extra på något speciellt sätt, den inte var som alla andra. Även om alla är olika så är dom lite lika, dom har samma stuk om ni fattar vad jag menar.
Personligen så kikar jag efter sådant som inte är lika vanligt, som har det där lilla extra. Vill inte ha det som varannan brud har i kyrkan.
Ska bli så spännande & se vad P gillar :)) Kommer nog att drömma mig in i bröllopsklänningarnas värld inatt nu när jag ska sova. Blir väll instängd i världens största garderob med en massa elaka monster i varenda klänning.. hahaha
Lägger in lite bilder på dom klänningarna som  jag gillade mest. Den första "BILDEN" är den som verkligen stack ut mest... Sen är det den klänningen som är tredje nerifrån, den är ju bara som en dröm, men lite mer vanlig då :))
Snälla, kommentera gärna med vad ni tycker. Skulle vara så himla kul att få höra era åsikter, vem ni gillar bäst? osv...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0