12 September.. Herregud vad tiden går..

Jaha, idag är det 12 September. Jag har inte varit in & BLOGGAT sedan dagen före midsommar, ups vad tiden går fort. Skulle ju bli bättre på det här. Fattar inte vart tiden tar vägen. Men mycket har hänt dessa månader, det har varit jobbande hela sommaren, förutom en vecka på härliga kusten. Sedan har jag fått många svar på mina frågetecken, b.l.a. ringde läkarn upp mig när vi var på väg hem från kusten.. suck, svar har jag fått, ej roliga, men nu vet jag vad det beror på..

Sedan är det en hel del annat som har hänt, vilket jag kanske återkommer med lite senare. Och givetvis så kommer det en massa bild uppdateringar från olika händelser som passerat denna sommar.

Igår så var jag sängligande hela dagen, var sjuk..

Bihålsinflammation med hög feber.. Och idag när jag vaknade kändes det som jag hade svalt ett helt lass med rakblad, & kraksade som en kråka..
Så gårdagen blev 100 % ryggläge.. småstunder när jag inte sov så tittade jag på allt som visade om 11 September i USA, lider med dom drabbade. Så jag skänkte mina tankar till dom istället för att tycka synd om mig själv som låg i sängen & var sjuk, jag levde ju iallafall.

PLEASE KEEP THIS TRUCK MOVING AND SHOW OUR SUPPORT!!!
─ ─ ─ ─ ─ ─ ▄ ▌ ▐ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▌
─ ─ ─ ▄ ▄ █ █ ▌ █ ░ ♥ ░ 9/11 VICTIMS & THEIR FAMILIES ░░ ♥░ ░▐
▄ ▄ ▄ ▌ ▐ █ █ ▌ █ ░ ♥ ░ ░░ WE WILL NEVER FORGET ░░░ ░ ♥░ ░▐
█ █ █ █ █ █ █ ▌ █ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▌
▀ (@) ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ (@)(@) ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ (@) ▀ (@)
TO ALL WHO LOST LOVED ONES AND TO THE HERO'S!!!,GOD BLESS YOU ALL. ♥♥

Nu får det bli lite varmt te med lite honoung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0