Vilken natt

Herregud vad trötter man är, det är ju inte konstigt ioförsig, men ändå. Jag kom inte i säng färrän runt sex i morse, sen var man uppe halv åtta igen. Har suttit i telefonen hela morgonen & förmiddagen & försökt få lite mer svar om det som hände inatt, hur läget ser ut mm.
 
Och försökt att ordna upp lite, försökt att få tag på endel personer det berör, som ska veta vad som har hänt. Samtidigt tackar jag han där uppe, att jag var hemma igår när det hände, annars vet jag inte vad utgången av detta hade blivit, hade inte blivit bra iallafall, det vet jag.
Och snart ska mina gullungar hämtas, så det mys emellan all oro & funderingar man nu har. Så jag får återkomma senare om vad dagen har gett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0