Vilken dag :))

Vet inte vart  dagarna tar vägen, dom bara rusar iväg. Tyvärr blev det inget bloggande igår, förmiddagen rusade ju bara iväg, man hinner inte med värst mycket när man börjar jobba tolv. Jag åkte hemmifrån runt elva, sen var det full fart fram till tio då jag slutade. Därefter åkte jag till Humletorp för att hämta Natta gumman, som hade varit hos boyfreinden :))
Idag har jag varit så otroligt trött, vet inte vad det beror på, kanske medicinerna? måste fråga läkaren nästa gång, men annars har det varit en kanon fin dag, mycket sol :)) Vid två så åkte jag & hämtade Natta vid skolan, vi skulle till KMTI (rygghälsan) för att Natta skulle få utterligare två sprutor till i ryggen, ner i ryggraden. Denna gång var hon nervös stackarn, nu visste hon ju vad som skulle hända mot förra gången när vi inte visst någonting, vi pratade om att om hon inte ville så var det hon som betsämde det.. men hon visste ju samtidigt att det skulle bli bättre när det väl var gjort.. Hon är modig min gums, jag vette kuttsingen, ärligt talat om jag jälv skulle ha gjort det, ingen bedövding & två sprutor som var ca: 10-15 cm långa som han stack in emellan ryggraden & kotorna så långt in det gick..
Men som sagt gumman gjorde det, nu väntas några dagar som kommer att vara ett rent h_ _ _ _ _e för henne, men sen vänder det, & då håller vi tummarna att det hjälper bättre & håller i sig längre denna gång. En tid i början på juni hos deras sjukgymnast bokades samtidigt. Sen fick gumman stränga order att inte spela fotboll i sommar, tills vi ser hur resultatet blir av behandlingen. Det var inte populärt hos gumman, men hon förstod, men hon blev givetvis ledsen, hon älskar ju fotbollen. Usch, lider så med henne, man önskar ju sina barn bara det allra bästa. Kunde jag så skulle jag byta rygg med henne omedelbart. Hon ska ju vara mitt i tonårs livet, så full av liv & vara med på olika aktiviteter.. & inte behöva vara i den situation hon nu är i :( 
En BILD på min lilla/stora gums

Efter vi varit hos ryggläkaren så ville gumman ta en sväng till OBS, så det blev lite shopping som tröst :)) Hon hittade ett par ursnygga shorts, en snygg top, & några trosor på GINA tricå. Sen bar det av hemmåt. Klockan blev mycket innan vi var hemma, ca åtta, så nu är jag helt slut i både kropp & knopp =)
Jag har avslutat kvällen med att skriva lite på min bok & sen nu lite bloggande. Så nu är det nog dax att ta natten. Så natti natti fölks Zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0