Helt OTROLIGT.. -5 gr & det är den 5 maj idag

Inatt har det varit riktigt kallt, -5 gr, det är ju helt & troligt, jag fick skrapa rutorna på bilen imorse, det satt ordentligt kan jag lova.. Vad är det som händer med moder jord.. ?
Nu på förmiddagen har jag suttit & kollat vad som man skulle kunna ha på sig, för jag ska på både DOP & ett par STUDENTER framöver, sen har jag Nattas KONFIRMATION. Jag har hittat två uppsättning som jag tror det får bli.

Sen har jag suttit & ringt runt, fått tag på läkaren.. & ringt angående lokal, samt beställ konfirmations tårta.. Tror Natta kommer att bli glatt överraskad.. Kan ju tyvärr inte visa hur tårtan kommer att se ut, för det ska ju bli en överraskning, så bilder får komma senare :)) men häftig blir den.
Efter att jag hade suttit & ringt runt & skickat iväg inbjudningarna så trodde jag skallen skulle gå i bitar, så det blev att inta ryggläge.. Jag har fått en tid till läkarn imorgon iallafall som tur är, för jag pallar inte så mycket mer med denna förbennade huvudvärk, 12:de dagen nu.. suck, suck :((
Så resterande av dagen lågs tills sängs, Mogge kom med lill snuttan vid fem. Hon kom & kröp ner hos mommo & pussade & kramades så gott, Mogge gick & gjorde en vällingsflaska, den slurplade hon i sig i ett naffs. Sen somnade vi gott båda två :))
Tio i sju vaknade vi.. Då gick vi upp & gjorde kvällsmat, hjärtat åt en yougurt & en stor smörgås med räkost på.. sen var det bus en timme, med tittande på filmerna som hon & jag har spelat in dom här dagarna hon har varit hos mig, fattar inte att hon tycker om dom så mycket, men det gör hon.. & som avslutning så blev det ett snabb bad för hjärtat, & det gillades. Sen var det sov dax, hon tvär slocknade, ska bli spännande att se när hon vaknar imorgon bitti.


Öppna din själ och Du öppnar en ny värld.

 
LYSSNA på denna låt om ni inte har gjort det, den är helt underbar. "BROKEN ANGEL"


ARASH - Broken Angel (Official Video)
www.youtube.com

Sen tar jag med några bra ord att ta med sig & fundera på. 
Om du vill att ditt liv ska bli en magnifik historia, då är det dax att börja inse att det är du själv  som är författaren, & att du varje dag har möjlighet att skriva en ny & händelse rik sida i ditt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0