Det är som om det vore höst ute :(

Tänk att det är 24 maj idag, & ute verkar det som det skulle vara höst, det blåser storm varning. Så idag har jag hållt mig innom hus, t.o.m. vovsingarna vill inte ut.
Jag har skrivit på min bok lite, har ju varit dåligt med tid för den ett tag nu, så nu måste jag försöka bättra mig. Sen har jag försökt att vila, ska jobba inatt, tabletterna för värken hjälper bra, det är gött det :)) Sen var det dax att åka ner & hämta Natta gumman, det köptes färg. För det ska göras slingor. Men först hem & göra mat, middagen bestod av potatisgratäng & lövbiff, det var mumma det :))
Sen var det dax för slingor i håret. Resultatet blev gör bra. Natta var nöjd, & det är det viktigaste. Sen blev det lite bloggande på min nya blogg "choppaloss" ska bli kul & se hur gensvaret blir på den..
Om du vill komma till den länken så tryck på länken nedanför. 
http://choppaloss.blogg.se/?tmp=24180850 


Tyvärr så får jag nu kasta in handuken, & inta ryggläget en stund för lite vila innan nattens jobbande. Ha det gott där ute, & ta nu hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0