90 % ryggläge

Natten förlöpte bra. Väl hemma imorse så skjussade jag gumman till skolan, sen var det olika samtal som skulle ringas, samt invänta ett samtal från Nattas läkare på ortopeden. Efter väntan i olika telefonköer (hatar verkligen telefonköer) grrrrrrrr.. så var det att invänta Nattas läkare. När kl, var elva & han inte hade ringt, så kändes det som jag hade ett grustag i ögonen, så jag drog mig mot sängen ändå.. Jag var så nedrans trött så jag somnade nog innan huvudet hade landat på kudden, vid halv två rinde läkarn. Jag for upp ur sängen som en urlakad gammal disktrasa. Efter ett ganska långt samtal så, med derättelse om hur situationen var/är, & hur det har gått hos rygghälsan mm, så avslutades det med att han omedelbart skickar en remiss till barn reumatalogen. Känner att detta kommer att bli en lång resa för gumman :( men samtidig känns det skönt att något händer, att dom tar problemen på allvar. Efter samtalet så försökte jag att somna om, men hade ju nu piggnat till , inte så att jag var pigg, men för pigg för att kunna sova.. suck, suck


LIVET
♥♥♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥♥♥
Tänk vad livet går upp och ner.
Som en berg & dalbana.
Somliga dagar går man bara & ler,
& andra dagar är så mörka & grå.
Undrar varför det ska vara så?
Varför kan man inte få må bra &
le lite varje dag.
SÅ ett leende, en kram, kanske inte
ses som så mycket, men det kan
visst betyda så otroligt mycket.
♥♥♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥♥♥
Skriven av:
Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom..
(som även finns på min sida på Facebook) ..
Dikten/dikterna får ej KOPIERAS enligt UPPHOVSLAGEN, var vänlig att respektera det.
(Under alla dikter ska det stå vem som har skrivit dikten).

Petade i mig lite mat i magen, sen intog jag ryggläget igen. Så ryggläget har intagits till ca: 90% idag.

Vaknade vi sju, nu hade jag iallafall fått lite sömn. Men aj vad ont jag hade i sidan vid revbenet, hade nog legat på den sidan när jag sov.. NOT GOD..
Blev slötittande av det som återstod av kvällen. Måste bara berätta, såg en snutt av programet som heter Sheeters (tror det stavas så) det programmet som dom avslöjar dom som är otrogna.
Det var iallafall en tjej då som misstänkte att sin kille var otrogen. Han bodde några timmars bilfärd ifrån henne, dom hade varit ihop ett år. Men hon hade aldrig varit hem till honom, han kom alltid med undanflykter som... jag kommer till dig istället (tjejen hade en liten grabb) är lättare för mig att komma så behöver du inte dra på XXXXXX. Men nu iallafal så visade det sig att han dejtade två tjejer till, förutom den här tjejen. En av dom andra tjejerna var han t.o.m. förlovad med. Nu skulle ha gifta sig med henne.. Sheeters åkte dit med den här tjejen då som hade anlitad dom, hon konfronterade killen.. Idioten, nekar så klart, han lossas att han inte känner henne, bruden blir alldeles galen, vilket är förståligt. Det hela slutar tillslut med att bruden åker iväg i bröllopsbilen, kvar står brudgummen/killen & fattar nada & fortsätter att ljuga.. Jag fattar inte hur en människa kan leva med sig själv, & utnjyttja människor på det viset, & kunna sova gott om natten.. Men som ordspråket säger... Man kan inte äta & ha kakan, för då mister man hela stycket.. Såååå sant.. Sanningen hinner alltid ifatt en till slut.

En blomma är en blomma
En vän är en vän
Vad du än tycker
Vad du än tänker
Ska du vara rädd om den
Samma blomma
Samma vän
Kommer aldrig igen


Välkommen att kika in på min NYA BLOGG..
"choppaloss hos MISS Lola"
här kan du fynda på nätet.
BLOGGEN håller på att ta form.
LOPPIS & AUKTION i ett.

KLICKA på LÄNKEN
http://choppaloss.blogg.se/?tmp=24180850

 

 

Hoppas vi ses där med.. Skriv gärna en kommentar här eller där om vad du tycker.

Nu får det bli till att nanna kudden Zzz
John Blund har nu varit & hälsat på, så det e nog bäst till bingen gå.    Vi möts när jag är ledsen, för du finns alltid där.  Du vet om min innersta längtan & alla sorger jag bär.  Men aldrig du skulle skvallra, inte säga ett knyst.  För du min älskade kudde, du är tyst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0