Söndag 5 Juni 2011


Människor måste vara den svåraste rasen på denna gjord att förstå. Fattar inte hur människor kan hitta på lögner om andra, som kan göra så stor skada. Men det är klart, man måste kasta skit utanför någon annans dörr för att det ska se rent ut hos en själv, men det jag inte förstår är, har inte dom här människorna ett samvete, är dom så känslokalla, sover dom gott om natten måntro?.. Neeee, tror inte dom gör det faktiskt, för dessa människor är så trasiga innombords, & har inget eget liv. Det jag är övertygad om, är att det är ren & skär AVUNDSJUKA, på det dom inte kan få. Rätta mig om ni tror jag har fel, eller om ni är av en annan åsikt.
Kan ta ett exempel: NÅGON är förbannad på denne NÅGON, sprider ut att denne NÅGON har knivskurit en person, hur F_n är man funtad då? När man kan hitta på en sådan allvarlig sak? Denne person som hittat på, måste ju vara totalt IQ befriad, vara ett så nära dårskap som någon kan. Jag säger bara det, "What goes orund, comes orund"..

Sen dagen idag
Idag vaknade lillknottran halv nio, medans den större sov vidare. Mommo & lilla hjärtat gick ner & gjorde den goda vällingen som lilla hjärtat vill ha när hon vaknar. Blev mys & snos i soffan tills mitt andra lilla hjärta behagade vakna vid tio. Då intog vi frukosten med lite mer bus & även sång.

Sen blev det ut i det fina vädret igen, tänk att det äntligen kan vara sommar, det var 24 gr i skuggan vid nio i morse i dag igen, hääääärligt.. men som sagt vi gick en lite tur.
 
Vi två så var det dax för knoddarna att fara hem till sina mammor & pappor, själv skulle jag iväg & hämta Natta från Komfalägret.

Fattar inte vart helgen har tagit vägen, den har gått otroligt fort, visst har det hunnits med mycket, marten fred-lördag, sis & töserna var här i stort sett hela lördagen, sedan kom knoddarna, det kanske inte är så konstig ändå att helgen försvunnit så fort, men imorgon ännu en helg dag, & jag är leeeeedig, & inte heller ett jota inplanerat. Gött, like :))
Hoppas på fint väder även imorgon nu, så kanske man kan gå ut i solen & lägga sig lite, så man kan få lite färg på sig... gillas... gillas... 
Neeee, nu är det nog dax att kasta in handuken för denna dag har även den lidit mot sitt slut. Så gott folk, imorgon är en ny dag vi går till mötes. Den dagen tar vi vara på, som den dagen var början på något nytt.. Slummra gott nu ut i nattens sus Zzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0