Imorgon är det midsommar..

Tänk, imorgon är det redan midsommar & allt vänder, & mörkret kommer närmare, & sommaren går mot sitt slut. Hur kan det göra det? Den har ju knappt börjat. :(( "don´t like it" Men själva midsommar är ju givetvis en fin högtid. Så nu tar jag tillfället att önska alla en riktigt trevlig & mysig midsommar, med allt vad det innebär.

Idag har Natta gumman & jag haft en mys/vara till sammans dag, vi åkte till staden. Vi började med att vi gick ut & åt, sen blev det i shoppandes tecken. Vi var en sväng på IKEA, jag köpte en present till Tezz gumman, sen köpte jag lite sängkläder, & vanliga höga dricksglas. Sen blev det ju givetvis en massa spring i klädaffärerna, idag hittade jag lite till mig med. Jag fick mig ett par vita tights, en grön lång skjort/blus, två linnen, ett par örhängen, & sen min parfym som jag har varit utan så länge. Gumman, hon shoppade loss hon med, det blev en fin sommrig blus, ett par jeans shorts, & ett linne, & två par spets tights. Sen efter ett ex antal timmar, när vi var trötta efter allt spring så begav vi oss hemmåt. Väl hemma så blev det lite mannekäng uppvisning, en genom gång på vad vi hade fått med oss hem från staden. Sen blev det mest ryggläge med benen i högläge resterande av kvällen. När jag lite senare orkade röra mig från soffan till köket, för att hämta något att dricka, så får jag se min underbara Natta stå & diska, hon är go den tösen :)) .. det värmer en mors hjärta..
.........•*¨`*•
(¯`'•.¸ //(*_*)\\ ¸.•'´¯)
*`• .…* ♥ * ♥ *… •´ * 
Men nu är jag faktiskt så trötter att jag snart får använda tandpetare om jag ska orka hålla upp ögonen något mer, kanske är det dax för ett snack med kudden kanske? Ja, så får det nog bli. Njut nu av varandra i helgen, & ännu en gång säger jag TREVLIG MIDSOMMAR på er.. Zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0