23-31/7


Lördag 31/7 ♥

Morn, morn.. suck, suck.. :(( .. nu har man vaknat
med ont i halsen oxå..hoppas inte febern kommer igen..
mycket med te får det bli under täcket..



Ska ju på födelsedags kalas idag igen..
Idag kikar jag inte in något mer.

..Vi tar ett dagens citat..


I tre ord kan jag sammanfatta allt jag lärt mig om
livet... Det går vidare ♥

Ha en underbar lördag alla ♥
•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•

Fredag 30/7 ♥

Morn, morn på er ♥
Äntligen är man hemma, natten har varit ok, men herre
min je vad det har regnat..
Översvämningar lite här & var i K-D..
 
Nuuuuuuu e man ledig i helgen..
Yehaaaaaaaaaaaa :))))))))

Kanske man borde nanna kudden måntro..
Ja, så får det bli..
Återkommer kanske en sväng till sen ikväll.
Ha en underbar dag alla ♥

 Har precis landat i soffan..
Jag har varit i k-D med Therese & Cyntia på
eftermiddagen, jag har varit till banken & tjejerna har
shoppat lite.
 & nu har jag ett sånt pulserande tryck i fötterna :((
aj, aj, ont, ont..
 
Blir att inta ryggläge igen med fötterna upphängda i
taget.. hahaha...
Men i dag har jag faktiskt inhandlad nya skor, som ska
vara bra för mina fötter.. gött :)) kan ju inte bli värre :P ..

Ha nu en bra kväll fölks ♥
•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•


Torsdag 29/7 ♥

Försöker vakna till liv, men det e segt, en natt till nu,
sen ledig ett par dagar igen :))) .. Me like it...
Måste komma igång nu, ska iväg & gratta Therese snart ♥
(gud vad fort åren går) :P
GRATTIS gumman, tänk 23 År du blir.. hipp hipp hurra..

Nu har vi varit hos gumman på födelsedags kalas, det
bjöds på en massa gott.. Taaaaack ♥
Hoppas nu dagen har varit dig till belåtenhet.. :)))


 
Nu är det vila som gäller för en annan en stund..
Har intagit ryggläge på soffan, med benen fastkilade i
taket & inväntar på att åka & jobba..
•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•


Onsdag 28/7 ♥
Tänk om denna hosta kunde ge sig, är inte mågot kul alls
& nu frodas ju basseluskerna som bara attan i värmen.

Men idag har det varit full fart, för farmors lilla
älsklingen har varit här, med mycket mys & bus ♥ bland
hostandet & snörvlandet..
Tur att man har sina underbara änglar som ger en en
sån massa energi.



Nu är det dax att ge sig iväg till jobbet.. snörvel, host..
:((
Ut i nattens sudd.

Ha det gött fölks
•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•

Tisdag 27/7 ♥

Morn, morn alla goa ♥..
Har en sjukling ;( i huset som sover som en stock.
Har jobbat bort lite här hemma i min tysthet nu på
morgonen för att inte störa, så lite av bestyren är nu
avklarade.
Hundarna har fått sin promenad, dom är utfodrade, &
disken är avklarad, en tvätt i maskinen, damsugaren är
framtagen.. & nu är jag kaffeeeeeesugen :))
Kaffebryggaren är på, väntar nu bara att det ska blir klart ♥

Eftersom det har varit en fejardag hemma idag, så
unnade jag mig att åka till Micas grill, köpte mig lite
mat, medans
jag satt där, vem kom inte då om inte Robert Wells, det
ni :))
Inte alla som har haft Robert Wells sittnas bredvid sig
till bords när man äter :))



Ha en underbar dag alla..

•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•

Måndag 26/7 ♥

Så då var denna natt oxå avklarad, ett par dagar ledig
innan allvaret kör igång igen..
Nu ska det ringas några samtal innan jag kan svara
kudden som ropar Zzzzzzz

Lite mat i magen var inte alls fel.. " Me like it ".. & nu
blir det ryggläge som gäller med fötterna upphängda i
taket, bara massagen som fattas...
För nu e det inte många knop här inte.. hahaha
•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•

Söndag 25/7 ♥

Morn, morn på er ♥
Så då e man hem kommen från ännu en natts jobb, nu är
det bara att göra sig i ordning för nästa jobb & ge sig iväg.
Ha en underbar söndag fölks ♥

•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•

ÄNTLIGEN
hemma, har jobbat sedan 21.15 igår kväll, &
nu är kl: 14.15 dagen efter.
Men nu e det allt dax att försöka ta sig till bingen,
behöver sömn resterande av dagen..
Så man e utvilad för den kommande nattens jobb.. tur
det regnar ute, somnar nog gött till det :))
Får se om jag lyckas orka lägga ut bilder från bröllopet
senare.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Nu är jag tillbaka, har sovit ganska dåligt, men har
iallafall, legat.
Så nu försöker jag vakna till liv.. lite kaffe gör nog
susen :))

 

Att vara en vän är inte alltid lätt ♥ man kan göra många
fel ♥
Men en sak är säker, man sviker aldrig ♥

Colage från BRÖLLOPET



•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•

Lördag 24/7 ♥

Godmorning everry one ♥ ..
Klarade natten jobb galnt :))
Förutom att kroppen var ganska sleten efter gårdagens
jobb ute i trädgården, men det gick & nu är det gjort..

Hoppas ni alla underbara vaknar till en bra lördags
morgon.
Nu är det dax för mig &, söve lite..
Bröllop väntar lite senare.. Tänk att syster yster ska
gifta sig.
Åtekommer med bilder från brölloppet imorgon när jag
har vaknat efter natten jobbande.

Kramar hela dagen ♥
•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•

Fredag 23/7 ♥

Jaha, då har man dåligt samvete efter ett telefonsamtal..
(för att man sa nej). Konstigt att det ska behöva vara så.
men jag får skylla mig själv som aldrig kan lära mig.
hade jag mått bättre, hade jag sagt ja med en gång.
Jobbigt när man inte mår bra, önskar det kunde
försvinna, & det illa kvickt, helst.
Kroppen skriker :(( jag har hur mycket som helst att
göra, men skam den som ger sig, trädgården ska bli
färdig..

Medans jag påtade i trädgården så fick jag ett sådant
trevligtbesök, fick mer blommor till min trädgård..
Like, like.. 



Det var en vännina som kom.
Så på med kaffebruggaren & fram med fikat.



Det blev en givande lång pratstund på några timmar :)) ♥
Taaaack vännen.

Dax att återgå till arbetet ni, lite kvar att röja.
Sen in i duschen & någon timmes vila. Sen är det bara
att ge sig iväg ut inatten & jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0