Tisd-Torsdag 6-15/7

♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥
Usch vilken vecka det har varit.. Fattar inte att jag ska må så
dåligt.. vill inte :((
Vaknde på tisdag morgon efter vi kom hem från kusten, med
feber, var skit risigt då, har inte varit in & bloggat något
under tiden, så jag uppdaterar lite kort nu bara..
Som sagt, jag vaknade med en dunder influensa, andra nu
sedan midsommar ;(( suck, suck..
Så lite mer än 1 vecka har jag nu spenderats till sängs, hostan
är nu sju reser värre..
♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥

♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥

Sista två dagarna har jag väll lyckats få i mig lite egen gjord
grönsaks soppa.

♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥
Vi får se hur kurant jag är i morgon, det är ju dagen D, lilla
jag fyller år & det kommer en massa folk, så jag hoppas jag
hinner kurera mig lite till..
Det är tur att vi har möjligheten att vara ute i trädgården när
kalaset är..

♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥
Jag avslutar med ett litet roligt citat
♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥
Om livet känns lite tungt...om dagarna inte blir som man
vill,så är lösningen att se livet som en hanhund.
Kan det inte ätas eller sättas på, så pissa på det och gå
vidare.
♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥

♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0