Måndag 19/7

♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥
Halloj där alla goa ♥
Så var denna helg över med jobb, nu väntas några dagar
ledigt, hoppas solen & värmen behagar komma så jag själv
kan inviga polen ♥
Är lite bättre från influensa.. That I like :))
Önskar bara att resten av kroppen kunde fixa till sig med.

Med lögner kan man kanske ta sig fram i livet, men
man kan aldrig vända tillbaka.
♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥

Idag bestod middagen av ugnsbakad falukorv med lök &
krossade tomater, toppad med en massa ost, samt Jasmine
ris.
☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*☆

☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*☆

Åååååååååååååååå, är sååååå arg...grrrrrrrrrrr
Gick ifrån datan för att det ringde, samtalet resulterade i att
jag nu är så arg...
Parasiter borde utrotas.. Falskheten, tror dom inte vet hur
det stavas ens..
What come´s around goes around .. moahaaaaaaaaaaaa

Vilken tur är att jag inte är en sådan som tar åt mig, jag är
icke förloraren, det var den som var i andra änden av telen.
Kan inte annat än skratta, stackars sate..
♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥
Januari: Du är min vän
Februari: Jag hatar dig
Mars: Du är söt
April: Du är snygg
Maj: Jag gillar dej
Juni: Jag älskar dej
Juli: En dag på stan?
Augusti: Ulala, vilken heting!
Spetember: En myskväll
Oktober: Vill vara tsm med dej
November: Du är min bästa vän
December: Vill pussa dej

Neeeeee, nu får jag ge mig för i kväll.. Love to all ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0