4/8-2010

♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥

Morn på er alla goa ♥
Jag har precis hem kommen hem från jobbet, det har
varit en helt ok natt..
Nu är man ledig ett par dagar igen :)) .. Me like it..

Magen skriker, kanske ska ge den något så den blir tyst
& sen får det allt bli bingen.. Zzzzz

Åtekommer med uppdateringar i kväll vad som hänt
under dagen.



Nu är jag tillbaks, var inte alls fel att sova lite.

När jag sen kvicknade till så, blev det en dusch, 
& efter det så var det dax för middagen.
Den bestod av ugnspannkaka med jordgubbs sylt.


Sen blev det en tur ner till T så klart, en kompis
till T kom & grattade lillsnutta som inte hade haft
möjlighet att komma igår, så det blev ett litet mini
kalas idag med.
Lilla hjärtat hade ju givetvis inget emot att det blev
mer paket :))

Eftermiddagen gick i slappar tagen, lite plock blev det
förståss, det är konstigt att man inte kan låta bli.
Ska bli så skönt med 2 dagar ledigt nu, har varit jobbigt
så länge nu, & den där hostan, vette kutsingen vad det
blir med, andfådd som en slaktad gris blir jag lätt med..

Men, men.. tänk om dom kunde lyssna läkarna när man
säger något, känner man sig själv inte bäst eller. ? .

Tar med en liten fin dikt som avslut för idag

»©º«..»º©º«..»º©º«..»º©º«

En blomma är en blomma
En vän är en vän
Vad du än tycker
Vad du än tänker
Ska du vara rädd om den
Samma blomma
Samma vän
Kommer aldrig igen 

»©º«..»º©º«..»º©º«..»º©º«

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0