Söndag 15/8

•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•

Så nu har min ängel som alltid e så glad, både badat &
ätit frukost, mellan allt pussande & mysande :)
 
Love it ♥
Vi tog en promenad ute i solen innan vi skulle ge oss
iväg till stora staden.



Idag har det varit en lång dag, med mycket bus & olika
aktiviteter med lill smöla <3 :))

Sen bar det som sagt av till K-D, Natta hade match.


Tyvärr så förlorade dom, men dom kämpade så bra.

Sen bar det vidare till IKEA
  

Det blev nya gardiner till både vardagsrum & sovrummet,
en matta till badrummet & lite annat smått & gott.
 
Sen vidare iväg till Jysk för att köpa rullgardiner, men där
var det stängt, det hade tydligen varit rån, suck :(( så det
blev inga rullgardiner.

Eftersom det inga rullgardiner blev, så for vi vidare till
Forshaga, för att lämna Natta hos Tony ett par timmar,
sen hem med lill smöla i Molkom.
 
Hon var sååå slete´n, det har varit en lång dag.

Väl i Molkom så träffade jag Premila :)) sagt & gjort, hon
följde med hem en sväng, sen åkte vi hem till henne, jag
fick se den nya lägenheten, den var jätte fin.. där åt vi lite
mat.
Det var jätte trevligt..
Sen hängde Premila med till Forshaga för att hämta Natta,
efter några timmars tölande :)) .. sen bar det hemmåt igen..
Puuuuuuh :))
 & nu sitter jag i soffan med fötterna upplagda på en kudde
uppe på bordet, & datorn på magen & ett lite vinglas i näven..
hahaha
Tyckte jag var värd det..

•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•



•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•

CITAT
•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•
Ingen kan göra allt, men alla kan göra något ♥
•☆¸.•*¨*•☆¸.•*¨*•☆•

Efter en lång dag, men givande dag ..
Tackar jag nu för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0