3/8-2010

Idag har det varit en stor dag, för mormors lilla skrutta
har fyllt 1 år :))
Så idag fick jag försöka samla ihop lite energi efter allt
jobbigt som har varit & nattens jobbande.
Det blev ett par timmars sömn, sen var det att göra sig i
ordning för kalas =)) men först hjälpa T lite innan alla kom,
(men hon hade redag gjort det mesta)

 Hon är att duktig hon.. en god smarrig tårta hade hon gjort
till lilla <3 ära..



Mormors ängel hade en fin rosa prinsess klänning dagen till
ära.



Det blev många paket & en glad liten skrutta som var ivrig &
nyfiken på alla paket :))



Tur jag har mina underbara barnbarn som förgyller mitt liv :))



Så nu har den här dagen gott till sin ända & John Blund nu
fått mig på ända.. så kudden nu ropar Zzzzzz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0