Tänk vad galet det kan bli...

Igår ställde jag klockan på sju, för att jag skulle upp & iväg
tidig för ett besök hos min Dietist.
Men typ tio min innan jag skulle åka så kollade jag i min
kalender, efter vilken adress det var jag skulle till, fick då se
att det var imorgon jag skulle dit.. :0 .. suck, suck.. 
Jag trodde det vekligen det var fredag idag, så nu får jag
fredag två dagar i rad istället, vilket i sig inte är så fel kanske.
Men det var lite surt att gå upp så tidigt, när det nu inte
behövdes.
Blev att jag satte mig & skrev lite mer på min BOK istället.
Den börjar vekligen ta form nu :))

Senare så ringde Tezz, undrade vad jag gjorde, hon ville
komma upp.
Så jag stack ner & hämtade dom, Tezz skulle försöka ta
vara på solen & sola lite, Tindra hjärtat lekte & härjade med
gungan så klart. 


Ludde.. Nattas kille var här idag, dom försökte sig på att sola,
dom med, men jag tror att dom måste ha missuppfattat det
där med att ha en varsin solstol :))

Så idag har det inte gjorts värst mycket, vi har varit ute mest,
Ludde & Natta tog bussen ner till Molkom en sväng på några
timmar.
Senare fram på eftermiddagen så skulle Tezz & Tindra hem, 
(Tezz hade kvar sin cyckeln här).
Lilla hjärtat visste inte vad, hon gillar verkligen att cykla, det
finns ju så mycket att titta på.
 


Jag tror det får räcka för idag, så jag avslutar med att ta
med en fin liten DIKT
*******************
Vi möts när jag är ledsen, för du finns alltid där.
Du vet om min innersta längtan & alla sorger jag bär.
Men aldrig du skulle skvallra, inte säga ett knyst.
För du min älskade kudde, du är alltid tyst.
*******************

Så min trogne vän kudden får det nu bli Zzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0