Söndag 17 April



Blev en städar dag igen, är lite svårt att låta bli
när det är så fint väder ute, så jag tog en massa
gamla leksakslådor, gick ut i solen & satte mig
& rensade..

Lite av det som jag behåller till mina Änglar, så
dom har något mer att leka med när dom
kommer hit.

Tezzan messade mig & ville komma upp, erbjöd sig
att puttsa mina fönster. Hon är så snäll gumman
min :)) .. hon vet att jag inte kan göra det själv.
Så Tezz puttsade fönster & ja passade lilla
hjärtat.
På bilden visar lillan Tezz nya spaden & krattan
som mormor köpt.



Visst visste jag att fönsten behövde puttsas, men herre
gud vad skitiga dom var :S
Tack Tezz gumman, du vet inte vad det betyder att du
tog fönstren åt mig.. =))



En liten lortgris som har varit ute hela dagen =))
Nu blir det ryggläge i soffan en stund, ont, ont
över allt ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0