Så less på visst fölk

Idag gick turen då till min deitist som jag trodde var igår. Det gick hyffsat ok, måste jag säga. det tog 1 1/2 timme, M var med stackar han fick vänta länge.."ler*.
Sen styrde vi direkt hemmåt, hade fått låna bästa grannens bil, då våran nu inte kan åkas med :P. Fanns ju tyvärr ingen tid innan 10/5.
Tyvärr så är det en piss dag idag, har haft någon konstig nästan MIGRÄN liknande huvudvärk sen Annandag Påsk, 7 dagar i dag. Tar på krafterna, men antar att det kommer mycket från halsen & nacken. Men oavsett så är det skitjobbigt. blääää


"You have not lived until you found, something worth dying for."

Känner att jag borde sålla lite till bland dom så kallade vänner man har "IGEN". För prata går ju, men sen då?.. "finns alltid vet du", jovisst, tjena mitt bena.. Fattar mig inte på folk, har slutat att försöka, tycker bara synd om dom. Jag sörjer inte, jag gör val av vad jag mår bra av, så jag säger bara,
"What comes around, goes around"
Har sållat ett gäng dom sista åren, känns j_ _ _ _ _t gött :) för varför ska man ha människor runt sig som bara suger all energi man har.. Jag säger bara "Fuck of" .. Deras förlust, inte min :))

Tar med ett stycke ur min BOK

Jag går upp för trappen till vårat hus, jag hör en massa skrik.
Nu kommer den där klumpen i magen, & rysningarna gick längs med ryggraden.
Jag sliter upp dörren, då ser jag X ha ett stadigt tag om mammas huvud, han håller det hårt & dunkar hennes huvud i kylskåsdörren.
Jag rusar in, samtidigt som jag skriker rakt ut "Snälla.. SLUTA, SLUTA".
Jag rusar fram & slår på X, när han inte reagerar på min vädjan, men han ger sig inte, jag får panik, jag hoppar upp på hans rygg & försöker slita bort hans händer från mamma, men han lyckas skaka av sig mig ifrån sig & jag faller & slår huvudet  hårt i köksbordet & hamnar mellan bordet & dom.
Jag försöker resa mig upp, jag är nu helt hysterisk & gråtande.
Jag vänder mig om & möter den svartaste blick av förakt man kan tänka sig.
X kommer nu samtidigt emot mig, han har nu släppt mamma.
Jag vänder mig blixt snabbt om & springer ut i hallen, & uppför trappen mot mitt rum, men jag hinner bara komma upp för trappen, så får X tag på mig, jag får en smäll rakt i magen, jag tappar luften, samtitigt som han väser skrikande att jag ska nog lära dig din j_ _ _a unge..
Jag gråter hejdlöst, jag ropar efter mamma, men hon kommer inte. Han släpar mig in i rummet & stänger dörren med en smäll.. samtidigt säger han "nu ska du få ungj_ _ _l", jag hinner tänka, "varför, varför" mamma kommer du inte när jag ropar..
Varför hjälper du mig inte?..
Jag skyddade dig, varför vill du inte du skydda mig som är ditt barn, sen kände jag smärtan igen & allt blev svart..


 Under efter midagen tog vi en sväng till Tezz & Tindra snuttan. Sara & Nadja hjärtat var där. Gött att få gosa med båda sina änglar samtidigt :)) Så jag fick min dos idag, så kanske jag klarar mig tills imorgon. =)
    
Tezz hade bakat bullar som det bjöds på, & som om inte det var nog, så var hon så go att hon skickade med 3 påsar hem. Det är Tezz gumma det :))

Efter besöket hos Tezz så åkte vi till Lindors, dom har Premiär ÖPPNING idag på Lindfors Pärla.

Det var inte färdigt än, men dom hade lite olika utbud, en loppis, en liten varubutik, ett cafe, minigolfbana, givetvis testade vi ju  den.. jag förlorade Natta blev två & Mogge etta.
          

       


Humöret blev bättre efter jag fått min dos utav mina änglar, sedan efter lite roligt med besöket i Lindfors som blev lite mini gölf med, gött & få skratta, busa, & ta en massa kort.. like, like :))
Så nu ska jag ta kudden & mitt hjärnkontor & hoppas att dom båda kan sammarbeta, så att huvudvärken kan vara borta imorgon när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0