Ja då har det varit VALBORG..

Tänk, det är redan 1 maj imorgon. Förmiddagen vistades mest ute, det var kanon väder idag med, men det blåste lite. Senare på eftermiddagen så kom alla KIDSEN & sis med gubbe, Vi åt lite mat ute i trädgården.
    

    

    

    
Det var hur trevligt som helst =)) .. tyvärr så fick vi avsluta med att ta kaffet inomhus, för en liten tornardo behagade komma förbi här ute..
 
Sen drog ungarna iväg på Varborgs firande, dom skulle b.l.a. iväg & se maj brasan. Själv så tog vi det lugnt, jag har ju den där förbenade migrän liknande huvudvärken fortfarande. Får ta kontakt med läkaren efter helgen nu om det inte ger sig, är nionde dagen :(

Måste bara ta med lite foton från William & Kates BRÖLLOP. Vilken klänning Kate hade, helt underbart fin. Är nog varge flickas dröm att få ett sådant sagobröllop.
    

       

  

    

    





Låt aldrig ditt ego köpslå med din själs
sanning.
Låt aldrig myten om dig själv ta ifrån dig
kärleken i ditt hjärta.
Var alltid trogen sanningen & kärleken, så
uppenbarar du ditt autentiska verkliga jag,
& inte ditt ego & myten om dig själv.

Imorgon så har jag inget inbokat, ska bli super att bara vara. Har varit ganska mycket ett tag. Så jag hoppas på en dag i solens tecken så man kan vara ute.
 
Det är omöjligt, sa Tvivlet. Det är farligt, sa Rädslan. Det är onödigt, sa Förnuftet,
Men prova ändå sa Hjärtat !♥

Nu blir det att nanna kudden Zzzzz


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0