Annandag PÅSK .. 25 April ..

Idag vaknade jag med migrän, var inte alls kul...
suck, suck :((

Är ett tag sedan jag hade det faktiskt, så jag ska
inte klaga för mycket, men tycker nog att jag
kunde ha fått sluppit det idag :s
För idag hade vi svärmor & svärfar på lite mat,
det är så typiskt bara att man ska få det då.
grrrr..
Men efter lite migrän medicin & tabletter så lana
det av ganska hyffsat tills dom kom, men jag var
som en urlakad, jag vet inte vad.
Vädret var på våran sida idag iallafall, lite blåsigt
men soligt, så det dukades ute på altanen..
..like, like..
När vi satt där & precis hade tagit till oss maten så
kom BÄSTA grannen hem, hon hade varit hos sina
vänninor på kaffe.
Ropade hit henne, så vi blev ytterligare en till..

Maten bestod utav:
Carolas & Morgans ala´ Kycklingsallad med röd lök
& feta ost, samt bröd & ost givetvis, enkelt..
men ack så gott..
 

 

 

Fram på eftermiddagen droppade dom av.
Natta skulle sen ner för att träna fotboll, löpning var
på chemat idag, sen när det var dax att hämta
henne, så tog vi en tur till Tezz.
Jag passade på att tvätta håret, tyvärr så har vi lite
för mycket med järn i vattnet här hemma, & jag vill
inte bli grön i huvudet, vilken man blir när man är
blond.. NOT FUN :((

Sen bar det av hem efter lite snosande,
Nu försöker jag förbereda mig inför morgondagen,
Ska till läkaren på öron-näsa-hals, får se vad dom
kommer fram till. Måste ha ett svar nu, kan inte gå
så här längre.
Tar med ett Citat jag tycker om.


Innan vi lever är livet inte något.. men det tillkommer
oss att ge det en mening, & värdet är inget annat än
den mening vi väljer.. ♥



Sen vill jag avsluta med några väl valda ord.

♥ ♥ ♥ Det allra vackraste smycken jag någonsin
har haft runt halsen "Är mina barns armar" ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: HannaStar

Tack så mycket :) Detsamma hörredu!!! Jättefin blogg ju, riktigt härlig design :)

Tusan vad gött med kycklingsallad också, tror det får bli det här med nån dag! Kram

2011-04-28 @ 19:40:19
URL: http://hannastaaar.blogg.se/
Postat av: Lolamee

Tack :)) javisst är det gött, & lätt att göra, inte alls fel.. Hoppas vi kan ses snart.. Kramar

2011-04-28 @ 23:16:55
URL: http://lolabossroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0