13 APRIL

Har sovit ganska okej inatt, fast jag kom ju i säng sent
så man var väl trötter..
Är lite svårt när man har jobbat så många nätter på rad & 
sen ställa om sig, är då inte det lättaste, men jag lyckades
ganska bra denna gång ändå.
Men jag har så j_ _ _ _ _s ont när jag hostar & rör mig,
är otålig som en liten unge, är så trött på apoteket som
aldrig har det hemma som man får utskrivet..
Vill ju sätta igång med medicineringen så att det kan
börja hjälpa någon gång..

Lill snuttan har sovmorgon idag, av någon konstig
andledning så sover mina ÄNGLAR alltid länge när dom är
hos mig :) & jag får sitta & vänta på att dom ska vakna så
man får njuta av tillfällena med dom..
Det är inte kul så & inte orkar jag göra så värst mycket
heller, det är ju så frusterande :P .

Sen är det 3 månader sedan jag slutade röka, har gått jätte
bra, men kommer ju på mig själv att när jag inte har något
att göra, så går jag atomatisk till dörren för att ta en rök, då
kan jag inte annat än skratta åt mig själv :)) nee inga mer
giftpinnar ska det bli här.


Tänkte lägga lägga in lite fina BILDER som jag har tagit..
så återkommer jag med uppdatering senare ikväll om vad
som har hänt under dagen.

           

   

                    

              

Lägger in en DIKT som jag skrev härom dagen som finns på
min sida på Facebook..
Sidan heter.. Sorg & Kärlek Änglar visst finns dom..
Kika gärna in där om du vill, vi har blivit många nu, över
4500 meddlemmar, trodde inte det skulle bli så stor respons
som det blev :)) men det blev det & det är kul..

OBS: mina DIKTER är personliga, dom får ej KOPIERAS..
(enligt upphovslagen) om du är intresserad av mina dikter
så fråga först.

DIKT 
Jag trodde jag hade en mamma.
♥♥♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥♥♥
Jag försökte ju vara den du ville, men
aldrig det räckte.
Jag gjorde som du sa.
Men jag fick bara höra vad jag gjorde
för fel.
Jag teg & led & försökte samtidigt le.
Så jag försökte ännu mer att vara den
du ville.
För det enda jag ville, var att bli älskad
för den jag var.
Det lilla barn som inget förstod hur illa
livet kunde va.
Det lilla barnet levde utan att ens få en
kram.

Du valde ju att jag skulle komma till dig
i denna värld, varför då du mig ej ens
kunde hålla kär?
Jag väntade & väntade på den dag då
allt skulle bli bra.
Den dag du skulle ta mig i ditt knä &
säga men kära lilla barn, nu kommer allt
att bli bra.
Men den dagen kom ju ej.
Så det enda jag undrar, vad var det jag
gjorde som var så fel?

När jag så var fem, jag bestämde mig,
"mina barn ska veta att jag älskar dom."

Mina barn ska få bli den dom ska va.
Jag ska varge dag ge dom en kram att ta
med sig in i framtiden, samtidigt som jag
skulle säga..

"Du är min dyrbaraste skatt" den finaste
oslipade DIAMANT som finns.
♥♥♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥♥♥

För jag är MAMMAN som finns
Skriven av:
Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom..

Nu är det dax att väcka lilla 
   
Ha en bra dag alla goa själar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0