14 April

Usch villken natt & morgon, kroppen skriker, jag har sådan
värk :(( .. så humöret är icke på topp idag.
Blev lite sviter efter igår tror jag, det var ganska mycket, :P
men hade en fin dag med lilla <3 ..
Var sedan till K-D, för Natta skulle till
"Nack & Rygg Kliniken",
på koll & se om sprutorna som hon fick in i ryggraden för
3 v sedan har gjort någon verkan
(hon fick då något som dom kallar BLOKADER) cortison
insprutat..

         

Blev helt betagen av villken styrka hon har min tjej :)) var
inga små sprutor dom stack in i ryggen på henne ;( ..
Tycker så synd om henne, endast 14 år & har ett rejält
DISKBRÅCK, 3 kotor som är paj :(
Men nu till det som ändå är bra, dom här BLOKADERNA som
hon fick, ser ut att ha hjälpt, så nu är det bara att hålla
tummarna stenhårt & hoppas att det sitter i länge.

Min Nathalie gumman

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Efter vi varit hos doktorn så åkte vi för att träffa bästa
ANDREAS (Nathalies kusin) :))
Det blev ficka på Cafe Royal.

Var jätte trevligt, har inte träffat Andreas på länge. Så det
gillades skarpt :))


Det är lättare att tro på en lögn man har hört.. än att
tro på fakta som ingen tidigare har hört ♥

Neee, det här går inte, bara att sparka igång sig själv, för
ingen annan gör det :S
För idag skiner sooooolen, så jag ska försöka vila lite först
bara. 
Sen ska fönster & dörrar öppnas & jag ska ut i trädgården &
pöta lite :)) .. måste få lite energi.
Så jag återkommer senare.

Så nu en paus ifrån DATORN :))

Nu är jag tillbaka igen, klockan är ganska mycket, ska
iväg & jobba sen.
Får hoppas att det går med värken, men ska vara på en
bil som inte är så tung iallafall.
Var ute i trädgården nästan hela dagen, det var helt
underbart.
Har rensatt rabatterna & tagit fram trädgårdsmöbeln.
Fy vad ogräs det var.

            
..Rensat..



Har Påskpyntat lite, & mina Påsk kärringar har anlänt.



Sen är det PÅSK KÄRRINGEN som står vid grinden &
VÄLKOMNAR våren så klart.



Nu får jag nog börja göra mig i ording för nattens bravader.

Vi syns
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0