14 juni - 20 juni

Måndag 2010-06-20
Morn alla goa ♥
Har haft en riktigt tuff vecka bakom mig ;(
Har inte varit in & skrivit någonting alls, så jag lägger in lite
citat & bilder istället.

VÄNSKAP
Jag behöver ingen sol, för ni alla goa förgyller min dag.
Jag behöver inga pengar, för jag är redan rik på er vänskap.
Jag behöver ingen mat, för ni är ju min näring.


♥ Vill bara säga, jag ÄLSKAR er ♥


------------------------------------------------------------------------------------
Eniglt en udnreösknign på ett Egnelstk univreisett så kan man
srkiav bkostväre i vlikne ornding som hlest och det går ädnå att
lsäa då hjrnäan upfpatatr odret så lnäge fösrta och sitsa bkostaevn
är på rtät palts.
Dttea breor på att vi itne lsäer vrjae bkotsav för sig uatn odret.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0