30/6-2010

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Morn, morn.. nu e det mys & pussande med lill smöla♥
blandat med mitt snörvlande.
Vi satte oss ute i solen på altanen & lill smöla & intog lite kaffe..
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥



♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Samtidigt som jag lapade sol, & gums
lekte.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥



♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Sen tog vi en liten promenix lillsnutta & jag, & sen var det dax
för lite gröt, hon åt upp allt gumman.. Sen blir det en lite
tupplur för hjärtat.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥


'
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Så, nu e gröten intagen, lill snutta sover ♥, kanske man
 skulle ta en slurk ur kaffekoppen igen & sen inta ryggläge i
soffan en stund..
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
************
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Nu e det kvällen ska försöka summera vad som hänt mer
under dagen.
Jag intog ryggläge medans gumman sov.. Sen blev det full
fart.. Natta hade fotbolls match, iväg med henne.. lill smöla
sprang fram & tillbaka & hade så skoj.
Natta & dom i laget förlorade matchen, men vad gör det, ni
spelade gör bra..
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Ups, nu e det nog bäst jag logga ur, åskan dånar som bara den,
vad fort det kom ;(( ..
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0