Mors dag 30/5-2010

Idag har jag jobbat för första gången på snart 9 månader.. Ska testa  se hur det funkar. Redan efter 1 timme idag så hade jag så j_________t ont ;( men skam den som ger sig.. det måste gå.. vill, vill.. Ska jobba 3 timmar imorgon kväll med, så vi får se hur det går då med.

Idag har det ju varit mors dag, mina gulliga ungar kom med mina små Änglar (barnbarnen).. Det blev både kaffe & tårta ute i trädgårdet.. med mycket pussande & mys med dom små :))
Fick två jätte fina stora glas skålar, samt blommor & tre blommor i en kruka.. Me like it <3

Idag har jag jobbat för första gången på snart 9 månader.. Ska testa  se hur det funkar. Redan efter 1 timme idag så hade jag så j_________t ont ;( men skam den som ger sig.. det måste gå.. vill, vill.. Ska jobba 3 timmar imorgon kväll med, så vi får se hur det går då med.    Idag har det ju varit mors dag, mina gulliga ungar kom med mina små Änglar (barnbarnen).. Det blev både kaffe & tårta ute i trädgårdet.. med mycket pussande & mys med dom små :))  Fick två jätte fina stora glas skålar, samt blommor & tre blommor i en kruka.. Me like it <3

Mina Änglar

Tindra & Nadja



Dom här godingarna ger sin Mormor/Farmor så mycket glädje i livet.
Vad vore livet om man inte hade efterrätten att längta till.
Ni är Glädjen, ja LIVET helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0