En vanlig måndag

Vet inte var denna dag har tagit vägen! Började med att jag skjussade Ida till bussen.. Sen blev det soffan ett tag, var svårt att komma igång, hade ont över allt ;(
Sen blev det en tur ner till Therese & mormors lilla Ängel =))



Sen bar det av hemmåt, älsklingen hade kommit hem från jobbet. Han började klippa gräset. Gud vad det växer fort.
Själv blev det rygglägge ett tag på soffan, trött & ont.. Måste hitta orken för att börja jobba kl. sex.
Kl. sex var jag på jobbet, gud vad varmt det var där, man vill ju inte klaga på värmen ute nu, men inne då blir det lite för mycket. Var ganska så jobbigt att jobba, gjorde så ont, kände att krafterna inte fanns där :(( vill ju jobba, vet inte hur detta kommer att gå.. Nio slutade jag, tänk, tre timmars jobb & jag var helt slut & kroppen skrek, jag som har jobbat 8-12 timmar i sträck förut UTAN rast, nu klarar jag inte av tre timmar nu ens ;(
=============================================================



ETT KLOKT CITAT
Jag kräver inte att världen ska anpassa sig efter mig, jag kräver inte att världen ska acceptera mig. Jag kräver bara att den ska låta mig vara den jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0