Vilken dag ;((

Idag vaknades det med skallebank, suck ;(( .. varför ska det alltid vara något? Fick ligga kvar i sängen lite längre idag.. sen var det soffan..... Kl: 14.00 så var det utvecklingsamtal, vara bara att sätta på sig solbrillorna & försöka hålla skallen på plats.. Fick reda på att det såg bra ut i skolan, & det var ju skönt att höra, för då överstämmer med vad vi själva trodde =)).. Sen skulle tösa upptröda i skolan, hon skulle sjunga i en grupp som dom har.. dom var jätte duktiga.. Sen skulle jag skjussa tösa till ridskolan, men det blev soffan istället, Morgan skjussade istället.. Tack <3 .. Men det var ingen rast & vila länge, fick ett samtal, var en kris situation, var bara att slänga sig i bilen & åka, tog 45 min så var jag framme.. kan säga att det var en tuff resa ;(( ... Kom hem runt halv tio.. Ganska slut nu, så ska inta ryggläge & se om jag orkar ta ett snack med kudden =))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0