Jobbig natt :((

Har tyvärr inte varit mycket sömn inatt. Önskar man kunde byta ut många delar av kroppen just nu.
Är så trött på denna värk :(( .... Jag började morgonen med att skjussa hjärtat till skolan..
Sen så utfodrade jag vovarna, & gick med dom på deras morgon promenad. Det är tur jag har dom så jag kommer ut lite så att kroppen får röra på sig & hjärnkontoret får lite annat att koncentrera sig på en stund.
Idag hade jag tänk att jag skulle ha städa lite, men jag får se vad jag orkar med.
Har diskat i allafall, det är alltid en början.
Igår så tittade jag & tösa efter examens klänning, hon hittade några hon tyckte om som var fina, så jag ska kolla vidare lite åt henne idag så får vi se vad det kan bli.
Samtidigt ska jag kolla efter en tvättmaskin & en diskmaskin, det skulle underlätta så i vardagen. Kanske kika på en torktummlare med, vem vet, tänk då skulle det vara perfekt =))
Får nog lägga ner mig lite & göra det tror jag. Nu kom jag på att jag kulle behöva slänga i några maskiner med tvätt med, kanske ska börja med det först.  
Men allra först får det allt bli en kopp kaffe & en smörgås.
Trackback
RSS 2.0