Godmorning..

Bloggen är fortfarande under omgörning, under helgen så kanske den blir klar ... hoppas det, ska bli kul.. :))... ********************************************************************************** Har ganska mycket att göra nu.. Har tre dop, tre helger i rad nu att gå på, allt på en gång... Det första är ett av mina barnbarn, det yngsta, ska döpas nu på söndag.. Så idag ska vi iväg & ta dopkorten..det ska bli kul, vi får väll se om lilla gumman tycker det med.. "fniss"... Så det ska fejas, bakas, göras smörgåstårtor, kolla igenom kläderna en gång till att allt stämmer..puh, inser nu att det är mer att göra än jag trodde..hahaha.. men det blir nog bra.. Sen dom andra två dopen återkommer jag med det när det är dax.. Väntar nu på att kunna ringa läkaren, telefontider så man blir galen, sen ska man sitta i telefonköer, samt slussas hit & dit, & ändå så kanske det slutar med att man inte har fått prata med den man vill utan dom ber en återkomma IGEN..suck ;(( Men som sagt kära vänner, jag hoppas att jag snart har den nya BLOGGEN.. Ha en superduper bra helg nu.. solen skiner & kl: är bara 7.30 på morgonen :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0