Tänk det är 1 Juni idag

Ja, idag e det första juni, helt otroligt vad tiden går.. 23 C´ i skuggan, det e rena sommaren.

Morgonen började med kaos, försov mig.. Hade nästan varit vaken hela natten, hade så ont ;(
Skulle ju till vetrinären med vovsingarna 10.30, stressade dit, då hade dom fått in någon akut, satt där 1 timme & väntade sen frågade jag när dom trodde man skulle kunna få komma in.. dom visste inte så jag sa att jag åker hem så får ni ringa när det går... var ju så varmt.. Dom ringde, 13.30 skulle jag vara tillbaka, var bara att slänga sig i bilen igen..suck ;(
Dom tog Bamse först, vaccination samt kastrerings chip..
Ziri skulle dom klippa klorna på, så det blev sömnmedel, fick vänta tills det verkade, sen klipptes klorna, dom kikade i öronen, vaccinerade, samt tog lite prover som jag får besked om ca 1 vecka.. sen fick hon en spruta för att kvickna till...
Hela kalaset gick på 3500:- det var den semestern :P .. neeedå, mina ungar & vovsingar går före allt så e det :))Sen bar det av hemmåt.

Ziri & Bamse



Nu ska jag åka ner till min tös Therese & mormors Ängel & mysa & pussas.. pözz pözz =))
Ska klippa Therese oxå.
Kanske kommer in lite bilder sen, beror hur sen t det bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0