Här kommer en uppdatering av min BLOGG..

2010-06-02
Sitter på altanen med kaffekoppen & blickar ner över pölen & funderar på livet :))
 


Betsämde mig för att trädgården behövde sitt &  altanen städas.
 Varmt värre var det, ....puh... men inte ska det klagas ;P .. no, no, no...
får nog ta en stund i skuggan..

Jag som bara skulle ta altanen idag.. men gud vad mycket det fanns att göra.. mm..
Så hela dagen gick åt att jobba på som bara den.. men oj vad fint det blir, men nu
har jag lite kvar, får se vad kroppen säger om det blir som jag vill i möra...
Om en fortsättning eller ej..

Men titta, visst blir det skillnad på BILD 1 & Bild 2.. =))))))

BILD 1 (Före)

Mycket med jobb :P

BILD 2 (Efter)




På eftermiddagen kom Jocke & farmors älskling på besök ♥ så då blev det givetvis
glasstajm ute i solen =))



Sen var det kvällen, så den mesta tiden som var kvar innan det var läggdags ingick i ryggläge..

<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>

En liten fundering OM, om fanns

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥
♥♥


Tänk om man fick önska sig tre önskningar...
Önskningarna skulle då va.ra.

1.. Inga problem & orättvisor i
värden.
2.. Alla lika mycket värda.
3.. Att alla får må bra & vara
lyckliga.

Vet att det e endast är önskningar men tänk om, vad livet vore
lite lättare för alla då.


♥♥♥♥♥

John Blund glömmde mig som vanligt, suck,suck.... så det fick bli ett snack med kudden istället,
Jag hoppas kudden kan snacka i kull mig..


Zzzzzzz natti alla goa där ute ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0