2010-06-09

Igår var det en hektiskt dag, den tillbringades på akuten.
Vi kom hem sent.
Efter en massa provtagningar, undersökning & röntgen så konstaterade
läkaren att inget var brutet men dom kunde inte utesluta sprickor, så dom
närmsta dagarna får utvisa vad som händer & sker..
Hon har fruktansvärt ont..
Men det e ju inte konstigt efter en sån tackling & hon landade ju så olyckligt
på sidan & på axeln, så nu e det vila som jäller några veckor framåt.

En BILD på min älskling, alltid glad oavsett :))


♥♥♥♥♥♥

Idag hämtade jag min lilla ängel som ska sova hos mormor
(mamma jobbar)
ME LIKE IT ♥
Mycket pussande & mys blev det ♥



Sen kom farmors charmtroll, oj, oj vad pussande det blev =))

♥♥♥♥♥



Vi gick på en liten promenad & kikade på korna i hagen,
det var poppis det.



Sen var det någon som var riktigt sleten =)som tvärslocknade
när vi kom tillbaka.



Sen blev det kvällsmat, den bestod av gröt med jordgubbsylt.



Neee, nu får jag nog ta natta, ska läsa lite först, måste ju
orka upp när guldklimpen vaknar..
Blir en lång & tuff dag imorgon, men med mycket glädje
& positiv energi förståss.



Natti natti alla goa själar ♥ Zzzzz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0