2010-06-07/08

Natten har faktiskt varit ganska okej :)
Var på massage nu på morgonen, & det var ju inte fel kan jag
ju tala om.
Men säg den, när det kan vara lugnt ett tag, vid lunch ringde dom
& sa att dom
hade fått hämta tösa med ambulansen på skolan.
Hade hänt en olycka när dom spelade fotbol, hon hade blivit
tacklad ;((riktigt ordentligt.




2010-06-07
Ingen bra dag igen.. Så tråkigt att bara skriva samma & samma ;((
Men lite har jag fått gjort idag ändå, gjort lite ärenden, apoteket, handlat.. & nu
e jag helt slut..

Jag tar ledigt från skrivandet idag, tar med ett klokt citat

♥ ATT VARA VÄN MED NÅGON ÄR STORT ♥
♥ ATT VARA NÅGONS VÄN ÄR STÖRRE ♥




Önskar alla en toppen dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0