Godmorning

Ja, tänk inatt har jag lyckats sova några timmar, tror att jag somnade strax efter tre inatt (var sista gången som jag kikade på klockan).. Räknade ut att sen i fredags morse, fram till jag när vaknade idag så har jag sovit 9 timmar....... Från lördag förmiddag 10.30 til fram inatt så hade jag inte sovit en blund, så då hade jag varit vaken i 40 timmar i sträck, fredag till lördag sov jag ju några timmar efter sju på morgonen... Fattar inte det här med läkarna att dom inte kan fatta någonting hur ont man har egentligen..men, men.. ;(( Efter jag hade varit in här & skrivit lite i bloggen så var det mest en slappardag , hade inte så mycket ork faktiskt & sen så var ju min kusin var här.. Vi pratade & umgicks.. Jätte kul när hon kommer, en sån gullig tjej... Sen fixade jag till lite mat, det blev ris & korvstråganoff.. Sen efter maten blev vi ännu mer allmänt slöa, så där som man kan bli efter maten, så vi hamnade i soffan båda två tills det var dags att ge sig in mot tåget som hon skulle med för att åka hem.. Ja sen resterande av kvällen satt jag framför datorn & försökte jobba lite till & från... Natten fram till jag somnade var mest i ryggläge. Nee nu e det dax att göra lite vardagsbestyr..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0