Så då var PÅSKEN över..

Så då var det vardag igen.. Fast ungarna har sportlov hela veckan..
Idag var jag med äldsta tösa till stan, hon behövde till banken & även handla lite.
Så mormor fick även idag tillfälle att mysa & snosa lite =)) .. LOVE IT ..

Sen på eftermiddagen vid fyra så kom Morgans äldsta tös & hennes kille på besök,
var länge sedan vi sågs nu.. Var jätte trevligt, vi fikade & hade det så mysigt så.
Dom åkte hem vi sju.
Vi lyxade till oss lite Morgan & jag idag & köpte oss lite hämtmat, det var super =))
Kl, tio så åkte Morgan iväg & jobbade, så då blev det jag & djuren hemma endast.
Så vad blev det då, jo givetvis man satte sig vid datorn, jobbade lite, skrev här nu då
& var in lite på FB.

Men nu tänkte jag faktiskt gå till soffan en stund & sen får det bli sängen.
Så jag säger Natti Natti Zzzzz & sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0