Långfredagen..

Vet inte var jag ska börja. Gårdagen var ett enda kaos ;((
Så har inte varit så mycket sömn inatt, svårt att sova & e så
ledsen & besviken.

Men jag fick försöka börja dagen så gott det gick, var en massa
mat som skulle lagas iordning. Så jag började dagen med att feja
runt överallt.. Var in till stan & handlade, sen hem & sätta igång
med maten..

Morgan skalade potatisarna som skulle vara till gratängen,
jag tog det andra som skulle göras i ordning & dukade, & ställde 
fram.



 PÅSKäggen skulle fyllas med godis till ungarna & barnbarnen.
Sen var det ut i trädgården & gömma dom =))
(ungarna älskar denna lek, att få leta efter påskäggen)

Sen åt vi & mysade & umgicks =))
Tror ni ungarna var otåliga?.. Dom ville ut & leta påskägg, sagt & gjort,
dom fick en varsin Påskägg karta.. & vad vi skarattade & ungarna hade
gör kul. Sen var det godis ätande hela kvällen.. =))

Alla var trötta men glada när kvällen var slut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0