Annandag påsk..

Morn morn, ännu en strålande dag med sol =))
Konstigt, fast man mår skit när man vaknar & har så ont så blir man så glad i själen
när solen lyser..
Försökte mig på en liten promenad efter hundarna hade fått sin frukost fast det värkte i
hela kroppen.. ;((
Jag gick en bit, till ett ställe där jag kunde släppa dom lösa så att dom kunde få springa
av sig, jag kastade lite pinne med dom..
Sen när vi kom tillbaka så lade jag mig på soffan en stund & försökte vila lite, men typiska
mig som alltid blir rastläs att ligga still, mycket beror på att det värker så, så det var bara
att gå upp.
Satte på kaffe, medans kaffet blev färdigt så diskade jag..

Sen åkte jag & hämtade tösa kl, 12.00.. Hon skulle hem så hon kunde sova ett par timmar
innan hon skulle till stallet.. Idag ska hon till sin pappa, så han hämtar henne i stallet när
hon e klar...
Eferm/kvällen gjorde jag faktiskt inte så mycket utan slöade framför TV, eller satt vid datorn
& jobbade lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0